Naast een schenking van €5.000 in het kader van de actie ‘(Tele)Work 1 Hour For Life’, brengen we ook via onze maandelijkse showroomtombola geld in het laatje voor SOS Kinderdorpen.
Naast een schenking van €5.000 in het kader van de actie ‘(Tele)Work 1 Hour For Life’, brengen we ook via onze maandelijkse showroomtombola geld in het laatje voor SOS Kinderdorpen.
2020 was voor iedereen een vreemd jaar. Terwijl we in 2019 nog talrijke acties hadden op onze sites voor het goede doel, zoals de verkoop van verschillende lekkernijen, de Warmathon of het sinterklaasontbijt, waren dergelijke acties in 2020 helaas niet mogelijk. Toch wilden we ook in 2020 graag een goed doel steunen, en daarbij kozen we voor SOS Kinderdorpen.
SOS Kinderdorpen is een ontwikkelingsorganisatie die zich inzet voor kwetsbare kinderen wereldwijd. In 2020 organiseerden ze ‘(Tele)Work 1 Hour For Life’, waarbij je vanuit je home office 1 uur lang kon werken voor SOS Kinderdorpen. Daarbij deed je dus gewoon je eigen job, maar schonk je de waarde van dat uur aan hun projecten. In ruil daarvoor kreeg je enkele leuke achtergronden om een videocall mee op te fleuren.
Wienerberger koos er dan ook voor om €5.000 te schenken aan deze actie, waardoor we gedurende de volledige maand december de achtergronden van SOS Kinderdorpen mochten gebruiken, en dat deden verschillende collega’s maar al te graag.
Ook via onze showroomactie schenken we een mooi bedrag aan SOS Kinderdorpen. In onze showroom organiseren we maandelijks een tombola voor onze showroombezoekers, waarbij telkens 1 winnaar een geschenkbon van €600 wint. Een gelijkaardig bedrag wordt dan eveneens geschonken aan SOS Kinderdorpen. Deze actie brengt zo nog een 10.000 euro extra op. Zo helpen ook wij mee om kwetsbare kinderen sterk te laten opgroeien.
Registreer en we houden u op de hoogte van de laatste nieuwtjes en bijkomend advies.